söndagsångest

hejsan svejsan
Denna dag har varit väldigt lång, gick upp hyfsat tidigt, låg i sängen bra tag. Sov ju dock borta så somnade as sent så har varit väldigt trött. Men det var mysigt. Sedan var det bara att cykla hem på morgonen rätt skönt väder då faktiskt, tror det kan ha varit -3 eller något men eftersom att solen lyste så blev det väldigt skönt. Perfekt promenad väder skulle jag säga. Kom hem åt en väldigt bra frukost. Sedan har jag bara suttit vid tven. Men efter några timmar duschade jag och drog och träffade Jullan. Vi var då i diöshallen och kollade cup. Roligt roligt. Alltid skojjigt att kolla på fotboll. Särskilt när man känner några som spelar. Heja er, ni vet nog vilka ni är. Men nu sitter jag här hemma och väntar på mat. As jobbigt, skulle vilja gå och lägga mig, men har världens ångest inför imorgon. Vill verkligen inte till skolan, asså usch. Har varit ledig nu nästan en vecka, så himla skönt. Det är nog därför jag inte vill tillbaka. För då måste jag ju ha alla dessa äckliga lektionerna. Nej usch alltså, kan man inte bara få ta ledigt från skolan? Ett tag iallafall. Men vi hörs och puss. Ha en trevlig söndagkväll. ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0