mysdag

hejsan svejsan
Gick upp as tidigt idag igen, som jag måste göra tre gånger i veckan då jag har morgonträningar. Fredagar fram till jul kommer bestå av intervaller, så himla jobbigt. Höll på att dö idag, då vi sprang fler den här gången än förra veckan. Men men det är faktiskt skönt efteråt iallafall. Herregud vad jag kommer få bra kondition. Det kommer bli så bra. Då jag har fått världens kick att vilja träna jätte mycket nu den senaste tiden. Har även börjat tränat lite med en annan klubb så det blir mycket pass nu då jag även ska gymma två gånger i veckan. Kanske inte låter jätte mycket men det blir det om man tränar 847483 andra pass också. Men nu ska jag bara fortsätta chilla en stund till då jag är hemma idag, varit ledig 4 dagar den här veckan, verkligen jätte skönt. Som ett extra lov. Men ska senare kanske möta upp Alexandra på stan och kolla lite kläder kanske äta, men nu ska jag chilla lite mer. hörs puss.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0