mycket smått och gott

hejsan!
Denna dag har väl varit helt okej mys. Började dagen med att kämpa sig upp från sängen vid 07:12 för att äta en bra frukost och byta om för fotbollsträning. Allt gick bra och jag cyklade hemifrån i tid. På vägen till träningen mötte jag upp Ariam, en trevlig liten filur. Sedan cyklade vi då tillsammans till träningen. Det var en rätt jobbig träning man fick verkligen upp pulsen, kanske för att jag har varit sjuk i 3 veckor. Men det gick faktiskt väldigt bra ändå. Efter morgonträningen var det vidare till idrotten, men där skullle vi endast ha massage så det var väldigt mysigt faktiskt. Jag och Matilda körde tillsammans, men jag tror nog att jag var den bättre haha :) Maten i skolan var så blää så den skippar vi att berätta om. Annars har det inte hänt så mycket intressant i skolan faktiskt, vi har heller inte gjort så mycket som man kanske skulle ha gjort men men så kan det vara ibland. Nu väntar jag på mat, och det ska bli så gott att äta något gott. Ligger efter med maten då mina luncher har varit katastrofala... Sen efter det blir det plugg :( måste plugga till mitt tyska prov imorgon, usch!! men det är något som måste göras... och direkt efter det blir det att duscha och lägga sig i sängen och läsa en engelskabok genom skolan. Men den är faktiskt ganska kul. PUSS
 
 
har ingen bild från idag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0