LEDIG FREDAG

Hejsan! 
Det blev inte riktigt någon skola idag för mig, vilket var skönt då jag fick sova lite längre än vanligt på en vardag ( ca 11.00) låg och drog mig i sängen ett tag men kände sedan för att klä på mig lite kläder och gå ut och ta en promenad. Vädret var helt okej, lite gråaktigt men höstigt. Gick i stabbyskogen som är en liten skog ungefär en halv kilometer ifrån där jag bor. Jag bor i ett område som heter Luthagen som ligger ungefär 10 minuter ifrån stan. jag var i alla fall ute och gick i 1h och 20 minuter. Väldigt skönt att bara gå och gå och slippa tänka på så mycket. nu är jag tillbaka hemma igen och klockan är kvart över 2. Måste verkligen börja på vår otroligt stora historia/samhällskunskaps uppsats, som jag inte har gjort något åt än, usch är faktiskt lite stressad över den. Men eftersom jag har tid över idag så tänkte jag börje lie åtminstonde för att känna att jag har en start! planer för kväällen är VÄLDIGT oklara. så vi får se! Ha en fin fredag, PUSS 
Här ser man faktiskt en ekorre i miten av bilden! 
 
 
Finafina stabbyskogen
 
 
Ika's USA
2015-11-13 @ 17:13:04
URL: http://ikalundin.blogg.se

Härligt! Älskar att promenera i skogen. Tyvärr finns det inte så många här i Florida;)

Svar: Det är verkligen mysigt! ÅÅÅ va tråkigt, men samtidigt har ni massor utav andra härliga saker där borta ;)
rarrerorre.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0