Känslomässig helg

Hej! 
Jag har verkligen bara inte orkat blogga fören nu, men ser att min vän gjort det bra! Min helg har faktiskt varit sjukt lugn inte gjort så mycket. På fredags kvällen började jag kolla på serie med mamma och pappa (Bron) vilket förövrigt är en väldigt bra serie tycker jag, passar många! Vi såg ett avsnitt och sedan slog vi över till nyheterna då Paris attentaterna tog över fullständigt, vi hade fått lite rapporter under seriens gång och tillslut var vi alla tre för chockade för att fortsätta se. Det blev ett riktigt hemskt slut på den kvällen, usch! Vi kollade i nästan 2h så somnade väldigt sent och morgonen efter vaknar jag med panikångest troligen drömt om detta, kommer inte ihåg, men måste vart det då jag inte alls brukar vakna med sådan panik! 
Lördagen var väldigt lugn såg på en film och drack varmchoklad sådär superhöstigtmysigt och sedan kollade EM-kvalet och sedan serie typ hela kvällen och natten! Den här kvällen slutade i alla fall tvärt om då den sluta väldigt bra, ojoj ni skulle bara veta... Idag (söndag) sov jag länge som vanligt och sedan pluggat vidare på min uppsats som jag faktiskt har kommit igång med nu! Skönt! Sedan sen träning, då vi körde fys. Väldigt lugn och skön och känslomässig helg för mig, jag är en sådan person som måste bearbeta en sådan här händelse i Paris mycket och prata om det, annars går jag runt och tänker på det och mår inte alls bra. 
Hoppas ni haft en bra helg där ute, och ta hand om er själva och andra! Det är så viktigt💗 puss 


#prayforParis 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0