fotboll

Har nog aldrig varit gladare än vad jag var på denna bild, nu är jag verkligen seriös. Det gick så himla dåligt för oss i divison 1 iår. Men denna bild är tagen efter att vi vann vår tredje match för säsongen. Att vi faktiskt vinner och att jag blev matchens lirare och att jag faktiskt fick avgöra matchen. Typ den roligaste matchen detta år, denna säsong. Asså jag kommer verkligen ihåg hela matchen och jag typ ler när jag tänker på den. Det var så himla kul. Allt gick så bra då, hade min bästa match. Men ni vet den känslan när verkligen allting går bra, den känslan hade jag. 
 
Dock hade vi världens konstigaste och jobbigaste år. Vi blev ett helt nytt lag nästan precis innan säsongen skulle dra igång, vi kände inte varandra och allt var bara knas. Det var liksom ett helt lag som kom till oss och ja... Men det blev väl bättre och bättre hela tiden. Men det har verkligen varit ett konstigt år. Och nu när man faktiskt lärt känna några utav de andra och faktiskt blivit ett bra gäng så kommer det antagligen bli splittringar igen. Vissa slutar, vissa byter lag. Och jag har själv ingen aning om hur man själv ska göra men det blir nog bra till slut. Och när vi ändå tänker på detta med lag så saknar jag...
 
Vårat 98a lag, åå det var verkligen mys. Kommer ihåg när jag först kom till Vaksala, då jag spelade med Gusk innan och vi var 3 stycken som bytte precis innan futsal finalen och vi fick spela med Vaksala mot Gusk i finalen och självklart vann vi med hela 10-0. Herre min gud va kul det var. Och alla cuper vi gjort med detta lag. Som jag har visat tidigare i bloggen så spelade vi Gothia, då kanske det inte gick jätte bra men vi hade det väl mysigt som lag, och vem gillar inte att vara i Göteborg ska flytta dit nån gång i mitt liv. Absolut favorit staden, så himla mysig. För er som inte har varit där, åk dit. Spela gothia, flytta dit, eller bara åk på semester. Sedan har vi även cupen vi gjorde sommaren innan, då vi hade en Tour of the north, ja som sagt en turne i norrland. Vi var borta tio dagar och spelade två cuper. Självklart vann vi båda haha. 2 guld på 10 dagar. Fett må, må jag säga. Det var en av de bästa sakerna jag gjort, och har faktiskt gjort denna fantastiska resa gånger två.
 
Då jag spelade i GUSK 97, det var tider de. Spelade där i tre år och det var favvis laget. Vi var ett sjukt bra gäng och vann så himla mycket som bland annat. Denna turne igen då fast detta var 2011. Att vinna detta två gånger är så sjukt. Inte alla som får uppleva det kan jag säga och det är helt fantastikst. Vi kom även tvåa i Gothia cup 2012, det är en wow upplevelse, det kan jag säga, det kan jag säga. 
 
Nu blev det ett väldigt långt inlägg, om allt som har med fotbol att göra. Hoppas att det är lugnt.
tredje vinsten.
 
dålig kvalite men en del av vårt 98a lag.
 
Gusk 97.
 
silver bucklan.. <333



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0