Ännu en ledig dag :D

hejsan hoppsan!
Idag har vi också tydligen lediga, vaknade vid 9 ungefär och fick veta att första lektionen var inställd så då kunde jag fortsätta sova en stund till. Gick upp kanske vid 10:15, tog det jätte lugnt åt frukost, bytte om och fixade mig i lugn och ro, hann till och med vara lite med min broder. Sedan möter jag upp Alexandra utanför skola och när vi kommer in så får vi reda på att den lektionen är inställd också, så då lyckades vi övertala våran lärare att även ställa in sista så vi blev helt lediga. Det var nog ändå bra att man åkte till skolan en sådan kort stund, hade verkligen inte kommit upp annars. Men resten av dagen drog jag och Alex till Gränby Centrum och kollade lite. Köpte med mig 3 saker hem, en tjocktröja, mjukisar och en sån där sak man har för ögonen när man ska sova. Jätte sköna saker faktiskt. Kommer mysa runt i allt det där och sova gosigt med ögonsaken. Efter allt detta drog jag hem åt en smoothie, vilade, åt middag och sedan gymmade jag och nu ligger jag här i min säng och ska alldeles strax försöka sova. Träning imorgn bitti så måste sova tidigt. Godnatt höres puss.
rarre&rorre för några år sedan, då vi hade vårat 98 lag <3333



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0